Yayın Tarihi: 17.06.2026 18:00

Fakültemize uzun yıllar boyunca büyük bir özveri ve emekle hizmet eden değerli idari personellerimiz Abdullah GÜLCAN, Ali PEHLİVAN ve Osman GÖL’ün emekliliğe ayrılması vesilesiyle bir uğurlama töreni gerçekleştirildi. Fakülte yönetimimiz ve mesai arkadaşlarımızın katılımıyla düzenlenen etkinlikte, personellerimize katkılarından dolayı teşekkür belgeleri ve anı plaketleri takdim edildi. Tören, tüm ekibin katılımıyla kesilen uğurlama pastası ve iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi; emekli olan değerli mesai arkadaşlarımız Abdullah GÜLCAN, Ali PEHLİVAN ve Osman GÖL'e bundan sonraki hayatlarında sağlık ve mutluluklar dileriz.